‹‹‹ Zpět

Ranger 900 Diesel 2014

BARVA zelená

Cena: 387 900,- Kč

Popis:

Odolný tahoun RANGER 900 DIESEL

Dieselový motor
Polaris Ranger Diesel je vybaven stejně tak dobře jako Ranger XP. Narozdíl od Rangeru XP se ale Ranger Diesel odlišuje svým nízkootáčkovým motorem YANMAR, který nám zaručí minimální vibrace. Plně zapouzdřená převodovka a vysoký výkon jsou také velice význámné vlastnosti tohoto Rangeru, které nám usnadní manipulaci při práci. Polaris Ranger Diesel je beze sporu nejsilnějším, nejvýkonějším a nejodolnějším pracovním pomocníkem, jenž lze na trhu objevit.

 
Nejlepší trakce
Systém pohonu všech kol On-Demand True All-Wheel Drive ( ADW ) poskytuje nepřekonatelnou trakci. V okamžiku, kdy proklouznou zadní kola a je potřeba více trakce, systém AWD automatickyzapíná pohon všech čtyř kol. Systém AWD automaticky rozloží kroutící moment na všechna kola. Bez zastavení, bez manipulace se spínači či páčkami. Pokud není náhon všech kol potřeba, systém přepne zpět do režimu 2WD, kdy jsou hnaná pouze zadní kola.
V režimu 2WD lze zapnout modulVersaTrac tím otevřete uzávěrku zadního diferenciálu a získáte tak snažší zatáčení s menším poloměrem.(Kola se optimálně otáčejí podle poloměru zatáčky.)Vhodné pro jízdu na tvrdém podkladu nebo naopak na velmi citlivém terénu.

Nejlepší nosná a tažná kapacita
Tento Ranger se může pochlubit užitným zatížením 680 kg, nosností korby 454 kg a tažnou silou o velikosti necelé jedné tuny. Navíc je vybaven systémem Lock&Ride, který umožňuje rychlé přichycení příslušenství. Svůj Ranger si tedy můžete přizpůsobit svým potřebám.

Sedadla a Ergonomie

Ranger se vyznačuje nejlepší ergonomií své třídy. Může se pochlubit zejména nastavitelnám řízením, multifunkční digitální přístrojovou deskou s počítadlem ujetých km, mth a otáčkoměrem. Nechybí mu také indikátor rychlostního režimu a indikátor AWD s analogovým rychloměrem. Velice užitečný je systém ROPS, který je určen k tomu, aby se Ranger nepřevrátil. V palubní desce a pod sedadlem jsou zabudovány praktické úložné prostory.

Nezávislé zavěšení zadních kol a vysoká světlá výška

Díky kombinaci legendárního zavěšení kol IRS a světlé výšky 30,5 cm bude jízda i v tom nejtěžším terénu příjemná, plynulá a bezpečná pro Vás, spolujezdce i pro náklad.

Plně nastavitelné zavěšení kol
Vylepšené zavěšení předních kol se zdvojenými trojúhelníkovými rameny poskytuje hladkou jízdu. Omezuje zpětné rázy volantu. Zdvih 24,4 cm. - Legendární nezávislé zavěšení zadních kol IRS se zdvihem 22,9 cm.- Exkluzivní nastavení obou závěsů kol: nastavení pomocí horních montážních bodů a nastavení předpětí o 30% - pro jízdu s těžkým nákladem nebo pro jízdu s kabinou. Nejvyšší světlá výška s nákladem až 30,5 cm.

Příslušenství
Řada příslušenství lock&ride nabízí širokou řadu všestraného příslušenství, které namontujete i sejmente ve vteřině. Možnost i přídavných ochranných rámů, přídavných kufrů, příslušenství typu - pluhy, pásy, navijáky.

Přidaná hodnota:

  • alternátor 55A pro napájení rozličného příslušenství. 
  • v porovnání s Rangerem XP má RANGER Diesel o 40% větší dojezd.
  • dálková a potkávací světla 60/55 W.
  • boční bezpečnostní sítě.
  • 90% z maximálního kroutícího momentu je k dispozici při otáčkách 1600 ot/min, což je výhodné pro práci s náklady a v pomalých rychlostech.
  • Slápěcí korba kompatibilní se systémem Lock&Ride.
  • Konstrukce odolná proti převrácení (ROPS).

Doporučené využití:

PŘEPRAVA - osob a nákladu na těžce dostupná místa.
PRÁCE - přeprava nákladů, práce v lese, v zrénech.
MYSLIVOST - páce v lese, přikrmování zvěřeemědělství na stavbách, údržba cest, chodníků a zahrad, práce v horských te, přeprava loveckého vybavení
HOBBY - jízda v terénu, udržba pozemků

Technická specifikace:

Technické parametry

MOTOR
typtříválec, diesel 
zdvihový objem 904 ccm
palivový systém nepřímé vstřikování paliva
chlazení kapalinou
startér elektrický
výkon24 HP
  
SYSTÉM POHONU
variátor4x4, 2x4 s uzávěrkou diferenciálu
pohonzadní rozpínatelný
připínatelný přední
převodovka PVT  P/R/N/L/H
  
ODPRUŽENÍ
přední 24,4 cmzdvojená trojúhelníková ramena
zadní 22,9 cmnezávislé zavěšení, stabilizátor
  
BRZDY
kotoučové - hydraulické  
EBSve standardu
EBS (engine breaking systém - brždění motorem zadní náprava)
ruční brzda 
  
PNEUMATIKY
přední 25 x 10 - 12, 489
zadní 25 x 11 - 12, 489 
 disky ocelové
  
ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY
rozvor1930 mm
hmotnos bez náplní 651 kg
délka 2900 mm
šířka 1520 mm
výška 1930 mm
nádrž 34 l
světlá výška 305 mm
korba rozměr 93 x 137 x 29 cm 
objem 4 kubické metry
nosnost korby454 kg
užitečné zatížení 681 kg
bržděný vozík 907 kg
světla55/60 W vpředu, led vzadu

Katalog:

TOPlist