‹‹‹ Zpět

Ranger XP 900 EPS LE 2014

Barva camo

Cena: 0,- Kč

Popis:

RANGER XP 900, stroj v plné velikosti, třída sama o sobě.


NOVÝ RANGER XP 900


 Představujeme novinku, vozidlo, které tu ještě nebylo, RANGER XP 900, který je třídou sám o sobě. Ukrývá v sobě nový motor ProStar 900, je vybavený zcela novým šasi, je více odpružený, má zmodernizovaný kokpit, nové úložné prostory, větší palivovou nádrž, novou, průlomovou řadu příslušenství Lock&RideTM PRO-FIT, nenáročnou údržbu a tišší jízdu díky novému umístění motoru. RANGER XP 900 se přidává  k dalším strojům v plné velikosti, kterými jsou již zmíněný RANGER 800 EFI a dále RANGER Diesel spolu s RANGERem 6x6 800.

Výkonní pracanti potřebují pořádnou sílu a RANGER XP 900 je díky zcela novému motoru ProStar 900 tak silný, že vytváří novou kategorii sám o sobě. Motor má výkon 60 HP, což je nárůst o 20%, a kroutící moment, který vévodí celé třídě a umožňuje RANGERu XP 900 utáhnout až 1 tunu (nejvyšší tažná kapacita ve své třídě) a uvézt 454 kg na korbě. Motor má ventilový rozvod typu DOHC, konfiguraci klikové hřídele 180°, vyvažovací hřídel a díky tomu poskytuje plynulý výkon ve všech hodnotách otáček. Ovládání plynu je při všech rychlostech a ve všech převodových režimech (včetně zpátečky) jemné a citlivé. Mezi další výhody RANGERu XP 900 patří jeho snížená hlučnost, které bylo dosaženo umístěním motoru pod korbu.

Motor ProStar je doplněn novým výkonným hnacím ústrojím, které dobře zvládá vysoký výkon motoru. Má nejsilnější řemen ze všech vozidel RANGER a může se tedy směle pustit i do nenáročnějších prací a úkolů. Řemen a spojky mají výkonné chlazení a celé vozidlo má za všech jízdních a pracovních podmínek optimální výkon.


U pracovních strojů jsou důležité úložné prostory. RANGER XP 900 nabízí nejobjemnější prostory ve své třídě. Pod sedadlem jsou umístěny nové úložné prostory, jsou praktické, se snadným přístupem. Hodně úložných prostorů najdete v palubní desce, tak jak jste u RANGERů zvyklí očekávat. Pracovním výzvám je připravena čelit nová korba -  má více úchytných bodů, snadno manipulovatelné přepážky a snazší odjištění zadních dvířek. Nosnost 454 kg, objemná je natolik, že pojme paletu, a je kompatibilní se systémem příslušenství LOCK&RIDE.


Pro RANGER XP 900 vyrábíme širokou paletu příslušenství, která pokrývá mnoho variant pracovního využití.  Vybavili jsme ho vysokokapacitní baterií a novým statorem, takže výsledkem je o 30% více elektrické energie, která může pohánět více příslušenství současně. RANGER XP 900 má nové uchycení pro naviják. Montáž navijáku, který je velmi žádaným příslušenstvím u pracovních vozidel, je nyní snazší a rychlejší.

Exkluzivně pro RANGER XP 900 nabízíme nové příslušenství PRO. Kolekce obsahuje revoluční, vysoce kvalitní příslušenství pro kabinu LOCK&RIDE PRO-FIT, všestranný systém pluhování Glacier PRO Plow System a odolné navijáky Polaris PRO HD.
Žhavou novinkou v nabídce příslušenství pro RANGER XP 900 je příslušenství pro kabinu Lock&Ride PRO-FIT, navržené pro dokonalou integraci s novým členem rodiny RANGERů. Rám nového RANGERu XP 900 je z přesných profilovaných trubek. Čelní skla, střechy, dveře a zadní panely dokonale kopírují tvar vozidla a přesně k němu přiléhají. Mnoho komponentů z řady PRO-FIT je vybaveno technologií Lock&Ride, která umožňuje neskonale snadnou instalaci i demontáž.

Abychom doplnili výčet prvků, které dělají z vozidla RANGER XP 900 pracovní stroj, o prvky, díky kterým poskytuje nejjemnější svezení, nesmíme opomenout zmodernizovaný kokpit a nové šasi. Kompletně přepracovaný kokpit pojme tři jezdce ještě pohodlněji, než dříve - ergonomie je nejlepší ve své třídě: sedadla jsou níže umístěná, volant lze nastavit, s bezpečnostními pásy se snadněji zachází a limitované edice mají sedadlo řidiče nastavitelné. Přístrojová deska je nově umístěná na středu, všechny informace jsou přehledně na jednom místě. Úložné prostory pod sedadlem jsou praktické a mají snadný přístup.

Neskutečně plynulá a hladká jízda a optimální ovládání vozidla RANGER XP 900 je umožněno díky zcela novému šasi, které je pevnější a má zvýšenou torzní tuhost. Výsledkem je pohodlnější jízda, nízké vibrace a schopnost poradit si hravě se všemi nástrahami cesty. Tento RANGER má snadné řízení, ať už s posilovačem řízení EPS (Electronic Power Steering) nebo i bez něho. Jeho rozvor je o 12,7 cm delší, zdvih zavěšení je o 2,5 cm delší a jeho světlá výška činí 30,5 cm. Na lepší svítivosti se podílí (ve srovnání s RANGERem 800 EFI) o 25% silnější přední světla, která svítí o 30% dále, čímž prodlužují osvětlenou vzdálenost o 30 m.



RANGER XP 900 není jenom nová třída nejlepšího pracanta s nejjemnějším svezením, je to také vozidlo, které má snadnou a nenáročnou údržbu. Motor má dlouhý servisní interval 100 motohodin. Je k němu snadný přístup pod zadní korbou. Také olejová měrka i plnící otvor jsou snadno dosažitelné. Na motoru jsou většinou použity metrické šrouby. Kluby se mažou snadno pomocí mazacích bodů. Doplňování paliva je praktičtější, protože víčko je na straně řidiče. Nádrž je o 11% objemnější, pojme 37 litrů paliva.

RANGER XP 900 se vyrábí v barevném provedení zelená Sage a červená Solar (obě ve variantách s posilovačem řízení EPS i bez něj) a dále v kamufláži Polaris Pursuit.
 
RANGER XP 900   shrnutí
NEJTVRDŠÍ PRACANT
  • Motor ProStar 900 s výkonem 60 HP
  • Motor umístěný pod korbou - tišší jízda
  • Systém hnacího ústrojí je přizpůsoben pro vysoký výkon - např. výkonné chlazení řemenu a spojek
  • Pohon všech kol On-Demand True AWD s režimem Turf
  • Nosnost korby 454 kg
  • Celkové užitečné zatížení 680 kg
  • Tažná kapacita 907 kg
  • Nejlepší úložné prostory v odvětví, praktické prostory pod sedadlem
  • Korba s více úchytnými body, lze ji operativně přepažovat, snazší obsluha zadních dvířek boxu
  • Precizní kabina - systém Lock&Ride® PRO-FIT
  • Ochranná konstrukce rámu při převrácení (ROPS)
NEJJEMNĚJŠÍ SVEZENÍ
  • Silnější šasi s vyšší torzní tuhostí
  • Rozvor 205,7 cm, přední a zadní zdvih 25,4 cm
  • Světlá výška 30,5 cm
  • Nastavitelné sedadlo řidiče (modely LE)
  • Vynikající ergonomie usnadňující práci: nastavitelný volant, snazší zatáčení, větší prostor pro nohy, snadné nastupování a vystupování
  • Silnější světla - lepší ovládání vozidla za tmy
  • Sedadla pro tři jezdce
  • Precizní kabina systému Lock&Ride® PRO-FIT
  • Přistup k víčku nádrže na straně řidiče
  • Snadný přístup k motoru (pod korbou)
  • Běžné šrouby a mazací body -  snadná údržba
  • Exkluzivní omezovač rychlosti SPEEDKEY (jako doplňkové příslušenství)

Technická specifikace:

Technické parametry

MOTOR
typčtyřdobý dvouválec
zdvihový objem 875 ccm
palivový systém EFI - elektronické vstřikování paliva
chlazení kapalinou
startér elektrický
výkon60 HP
  
SYSTÉM POHONU
variátor4x4, 2x4 , zadní uzávěrka diferenciálu
pohonzadní rozpínatelný
připínatelný přední
převodovka PVT automat P/R/N/L/H
  
ODPRUŽENÍ
přednízdvojená trojúhelníková ramena, zdvih 25,4
zadní nezávislé zavěšení IRS , zdvih 25,4
  
BRZDY
kotoučové - hydraulické duální
parkovací brzda parkovací režim převodovky 
  
PNEUMATIKY
přední 25 x 10 - 12, 489
zadní 25 x 11 - 12, 489
 disky ocelové
  
ROZMĚRY/HMOTNOSTI/OBSAHY
rozvor2060 mm
hmotnos bez náplní 602 kg
délka 2960 mm
šířka 1520 mm
výška 1930 mm
nádrž 37,9 l
světlá výška 305 mm
korba rozměr 93 x 137 x 29 cm
nosnost korby454 kg
užitečné zatížení680 kg
tažná kapacita907 kg
osvětlení 55/60 W

Katalog:

TOPlist