‹‹‹ Zpět

Sportsman 850 Touring EPS mod 2014

Barva červená

Cena: 313 900,- Kč

Popis:

SPORTSMAN TOURING 850 H.O. EPS


Nejkomfortnější dvoumístná čtyřkolka na trhu

  Něco o motoru
V nitru této čtyřkolky se ukrývá čtyřdobý dvouválec o objemu 850 ccm a výkonu 77 koní.

  Odpružení zadního sedadla
Výhodou této čtyřkolky je odpružení zadního sedadla, které poskytuje spolujezdci pohodlnější jízdu. K tomu dopomáhá pružina o zdvihu 2.5 cm na které je posazeno sedadlo a také zadní zavěšení kol Rolled IRS, které je nakloněno mírně dozadu, aby poskytovalo ještě větší hladkost jízdy a snížení rázů při akceleraci.

  Pohon všech kol On-Demand True
Jedná se o systém automaticky regulující pohon na všechna nebo dvě kola. Pohon všech kol se automaticky zapne, když je zapotřebí i pohon předních kol. Jakmile není pohon všech kol potřeba, systém přepne zpět do režimu 2 WD kdy jsou hnána pouze zadní kola. Pohon kol nesoucí název On-Demand True, je stále nejlepším automatickým systémem pohonu všech kol na trhu.

  Systém EPS (electronic power steering)
Modely soznačením EPS jsou vybaveny posilovačem řízení, který zaujímá zejména silou o 30 % větší než bývá u konkurenčních produktů. Výhodou je, že posilovač má funkci Variable Assist umožňující snadnější zatáčení vpomalejších rychlostech a větší citlivost řízení ve vyšších rychlostech. Součástí posilovače je i odolný bezakumulátorový motorek snízkou spotřebou energie, který posilovači dodá více kroutícího momentu. Celá konstrukce posilovače se skládá pouze zjednoho vnějšího kusu, má tedy dlouhou životnost a spolehlivost. Vsoučasné době se jedná o nejlepší systém posilovače řízení na trhu

 Systém regulování sjíždění svahů ADC a systém brzdění Motorem EBS
Tyto dva systémy pracují spolu, elektronicky monitorují a ovládají brzdnou sílu motoru pro snadné sjíždění svahů, plynule a soptimální kontrolou nad strojem.

  Nezávislé zavěšení zadních kol IRS

Naše klasické zavěšení kol jsme zahnuli dozadu a tím bylo dosaženo ještě větší plynulosti jízdy a eliminování rázů při akceleraci.

  Úschovné prostory v předním nosiči
Žádné jiné konkurenční čtyřkolky nemají lepší úschovný systém. Vysoká nosnost předního kufru umožňuje vozit s sebou velkou výbavu a mít k ní přístup i pokud máte další náklad upevněný na svrchní straně nosiče.

  Měkké sedadlo a velké opěradlo
Toto sedadlo nabídne spolujezdci opravdu hodně místa, proto mu může konkurovat pouze malé množství dvoumístných čtyřkolek na trhu. Je příjemně polstrované, pohodlné a poskytuje potřebnou oporu.

  Výškově nastavitelné antivibrační stupačky
Umožňuje ještě pohodlnější jízdu pro různě vysoké spolujezdce.

  Vynikající ergonomie
Otočením motoru o 90 stupňů byl získán prostor o 33% větší než původně. Tento prostor byl využit na rozšíření stupaček, stroj byl zúžen o 8,3 cm ve výši jezdcových kolen a o 12,7 cm u jezdcových kotníků. Sníží se tak únava nohou a zlepší se pocit při sportovnější jízdě.


  Stejné prvky vybavení jako u nadupaného Sportsmana 850
-silný výkonný dvouválcovýmotor
-systém ADC a EBS
-pohon všech kon s On-Demand True AWD systémem
-řízení s Anti-Kickback ( snížení zpětných rázů )
-přední zavěšení se zdvojenými trojúhelníkovými rameny
-hliníkové ráfky
+
-přední box ve standardu, možnost dokoupit několik druhů zadních boxů
-sundáním sedadla spolujezdce a madel získáte prostor pro velký kufr a další úložnou schránku

 
SPORTSMAN TOURING 850 H.O. EPS  shrnutí

NEJTVRDŠÍ PRACANT

  • Osvědčený vysocevýkonný motor dvouválec 850 EFI High Output s elektronickým vstřikováním, s ventilovým rozvodem SOHC a se zdvojenými vyvažovacími hřídelemi
  • Veliký přední úložný box Lock&Ride®, který pojme 31 litrů nákladu
  • Vpředu „servisní centrum" - snadný přístup k součástkám, lepší vyvážení stroje
  • Digitálně-analogová přístrojová deska
  • Hydraulické brzdy s velkými kotouči
  • Pohon všech kol Polaris On-Demand True AWD
  • Systém brždění motorem EBS a systém regulovaného sjíždění svahů ADC
  • Držáky nápojů
  • Jako příslušenství nabízíme zadní box Lock&Ride®, umístěný místo sedadla spolujezdce
  • Vysoká tažná kapacita


NEJJEMNĚJŠÍ SVEZENÍ

  • Madla pro spolujezdce, která lze pro jízdu bez spolujezdce odmontovat díky systému Lock&Ride®
  • Pohodlné odpružení spolujezdcova sedadla Comfort Ride se zdvihem 2,5 cm
  • Měkké, antivibrační rukojeti řidítek
  • Zadní zavěšení kol Rolled IRS, vpředu zdvojená trojúhelníková ramena a exkluzivní řízení Anti-Kickback, posilovač řízení EPS ve standardní výbavě
  • Lité hliníkové ráfky a 26" pneumatiky
  • Stupačky pohlcující vibrace
  • Nejvyšší světlá výška 28,6 cm

Technická specifikace:

Technické parametry

MOTOR
typ čtyřdobý dvouválec SOHC 
zdvihový objem 850 ccm
vstřikování EFI - elektronické vstřikování
chlazení kapalinou
startér elektrický
výkon 77 HP 
  
SYSTÉM POHONU
pohon
4x4, 2x4,
připínatelný přední
převodovka automat PVT,  P/R/N/L/H
  
ODPRUŽENÍ
přední zdvih zdvojená trojúhelníková ramena
zdvih 229 mm
zadní zdvih nezávislé zavěšení Rolled IRS 
zdvih 260 mm
  
BRZDY
kotoučové - hydraulické  
EBSve standardu
EBS (engine breaking systém - brždění motorem zadní náprava)
ADC ve standardu manuálně připínatelé
ADC (active descent control - brždění motorem i přední náprava)
 
PNEUMATIKY
přední26 x 8 - 14 Maxxis 
zadní 26 x 10 - 14 Maxxis
disk elektron  
  
ROZMĚRY/HMOTNOSTI
rozvor1448 mm
hmotnost bez náplní362 kg
délka 2197 mm
šířka 1209 mm
výška1479 mm
výška sedla 908 mm
nádrž 20 l
nosnost předního nosiče 55 kg
nosnost zadního nosiče 110 kg
světlá výška 285 mm
celková nosnost 680 kg
bržděný vozík 905 kg
světla50W/50W 
přístrojové vybavenídigitální palubní počítač

Katalog:

MY12 ATV Ranger brochure CZ 5.pdf

TOPlist