‹‹‹ Zpět

Sportsman XP 850 EFI LE 2014 ESP

Barva bílá perlet

Cena: 239 900,- Kč

Popis:

 Polaris, to jsou nezdolné čtyřkolky, které vždy byly a jsou nedostižným konkurenčním měřítkem.

Polaris Sportsman XP 850 jako jediný dojel závod Dakar v roce 2011 a umístil se, ostatní čtyřkolky od amerických výrobců skončili na nižších místech.

  Něco o motoru
Nový motor Sportsmanu XP konstruovaný s myšlenkou know-how, je v dnešní době asi nejlepším konstrukčním řešením motorů v celém odvětví čtyřkolek. Více koní, rychlejší akcelerace, lepší ergonomie. To je to, čím se takové motory vyznačují.

V této čtyřkolce najdeme dvouválec 850 SOHC EFI pyšnící se se nejvyšším výkonem své třídy. Jeho hlavními parametry jsou 4 ventily na jeden válec, výkon o rozpětí 80 koní a vsazení do rámu pomocí gumových silentbloků zaručující minimální vibrace. Motor také disponuje již v názvu zmíněnou konstrukcí SOHC se zdvojenými vyvažovacími hřídeli, která zajišťuje vyšší otáčky, dokonalejší spalování a citlivý chod.

 Systém EPS (electronic power steering)
Modely soznačením EPS jsou vybaveny posilovačem řízení, který zaujímá zejména silou o 30 % větší než bývá u konkurenčních produktů. Výhodou je, že posilovač má funkci Variable Assist umožňující snadnější zatáčení v pomalejších rychlostech a větší tuhost řízení ve vyšších rychlostech. Součástí posilovače je i odolný bezakumulátorový motorek s nízkou spotřebou energie, který posilovači dodá více kroutícího momentu. Celá konstrukce posilovače se skládá pouze z jednoho vnějšího kusu, má tedy dlouhou životnost a spolehlivost. V současné době se jedná o nejlepší systém posilovače řízení na trhu

 Pohon všech kol - ON-DEMAND TRUE
Jedná se o systém automaticky regulující pohon na všechna nebo dvě kola. Pohon všech kol se automaticky zapne, když je zapotřebí i pohon předních kol. Jakmile není pohon všech kol potřeba, systém přepne zpět do režimu 2WD kdy jsou hnána pouze zadní kola. Tak to funguje, když je zapnutý pohon všech kol. Pohon kol nesoucí název On-Demand True je stále nejlepším automatickým systémem pohonu všech kol na trhu.

Nezávislé zavěšení zadních kol IRS
Je použito poprvé u jednomístných čtyřkolek. Naše klasické zavěšení kol jsme zahnuli dozadu a tím bylo dosaženo ještě větší plynulosti jízdy a eliminování rázů při akceleraci.

Zdvojená trojúhelníková ramena u předního zavěšení
Nejdelší zavěšení kol se zdvojenými rameny je charakteristické zdvihem 22.9 cm, nastavitelným předpětím a řízením Anti-Kickback bez zpětných rázů.

Řízení Anti-kickback
Je to tyč řízení umístěná u osy pneumatik a dlouhá trojúhelníková ramena, která výrazně snižují zpětné rázy terénu a minimalizují otřesy do řidítek

Systém regulování sjíždění svahů ADC a systém brzdění motorem EBS
Tyto dva systémy pracují spolu, elektronicky monitorují a ovládají brzdnou sílu motoru pro snadné sjíždění svahů, plynule a s optimální kontrolou nad strojem.

Převodovka
Je napevno připojená k motoru a precizně seřízená. Byl zde použit nový řemen MBL s minimální životností 8000 km. Převodovka poskytuje snadné řazení zpětného chodu díky hnané spojce poháněné válečky.

Vynikající ergonomie
Otočením motoru o 90 stupňů byl získán prostor o 33% větší než původně. Tento prostor byl využit na rozšíření stupaček, stroj byl zužen o 8,3 cm ve výši jezdcových kolen a o 12,7 cm u jezdcových kotníků. Sníží se tak únava nohou a zlepší se pocit při sportovnější jízdě.

Plně digitální přístrojová deska
Snadno čitelný multifunkční displej vybavený digitálním rychloměrem, otáčkoměrem, počítadlem ujetých km, dvěma počítadly denních ujetých km, počítadlem motohodin, palivoměrem, hodinami a indikátorem servisního intervalu.

Exkluzivní světla - 3 světelné kužele
Svítivost všech předních světel o výkonu až 150 W.

Světlá výška 30.5 cm
Čistě a ladně přes větší kameny, díry, snadněji v rýhách a kolejích. Lze se dostat tam kde ostatní již nemohou.

Nejdelší zdvih
Přední zavěšení kol se zdvihem 22,9 cm a zadní zavěšení se zdvihem 26 cm pohltí i ty nejprotivnější nerovnosti.


14" litá hliníková nebo ocelová kola
Největší běžná dostupná velikost kol v odvětví čtyřkolek a důvod, proč můžeme nabídnout nejlepší řízení u čtyřkolek anti-kickback. U metalického provedení jsou dodávány lité disky.

Standardně lakovaný povrch
Používaná pětivrstvá metalíza v automobilovém stylu zaručuje o 9% tvrdší a mnohem odolnější vlastnosti proti poškrábání než tradiční plastový povrch.

Příslušenství
Řada příslušenství lock&ride nabízí širokou řadu všestraného příslušenství, které namontujete i sejmente ve vteřině. Možnost i přídavných ochranných rámů, přídavných kufrů, příslušenství typu - pluhy, pásy, navijáky.

Navíc!
NOVINKA! O 16% větší kapacita palivové nádrže u modelů EPS.
NOVINKA! Snížení hmotnosti o 5,4 kg.
NOVINKA! Sedadlo s novým protiskluzovým povrchem
NOVINKA! Vylepšené EPS
NOVINKA! Vylepšená ochrana před stříkajícím blátem od kol.
NOVINKA! Snížení hlučnosti převodovky.
NOVINKA! Zmodernizovaná ložiska a čepy kol.
- pětivrstvá metalíza v automobilovém stylu je 10x odolněnší ve srovnání se standardním plastovým povrchem (pouze u modelů s EPS)
- chladič je zvednutý, čímž je více chráněný před blátem.
- robusní nosiče z kompozitních materiálů se stovkou uchycovacích bodů.

Doporučené využití
PŘEPRAVA - nákladu na těžce dostupná místa.
PRÁCE - přeprava nákladů, práce v lese, v zemědělství na stavbách, údržba cest, chodníků a zahrad, práce v horských terénech.
MYSLIVOST - práce v lese, přikrmování zvěře, přeprava loveckého vybavení
HOBBY - jízda v terénu, udržba pozemků
SPORT - adrenalinová sportovní jízda nebo trial

Technická specifikace:

Technické parametry

MOTOR
typ čtyřdobý dvouválec SOHC
zdvihový objem 850 ccm
palivový systém EFI - elektronické vstřikování paliva
chlazení kapalinou
startér elektrický
výkon 77 HP
  
SYSTÉM POHONU
pohon
2x4,4x4,4x4+ADC
zadní, připínatelný přední
převodovka automat PVT , P/R/N/L/H
  
ODPRUŽENÍ
přední zdvih zdvojená trojúhelníková ramena, zdvih 22,9 cm 
zadní zdvihzdvojená trojúhelníková ramena IRS, zd.26 cm
  
BRZDY
kotoučové - hydraulické  
EBSve standardu
EBS (engine breaking systém - brždění motorem zadní náprava)
ADC ve standartu manuálně připínatelné
ADC (active descent control - brždění motorem i přední náprava)
 
PNEUMATIKY
přední26 x 8 - R14
zadní 26 x 10 -R14
disk hliníková nebo ocelová 
  
ROZMĚRY/HMOTNOSTI
rozvor1346 mm
hmotnost bez náplní351 kg s EPS, 345 bez EPS
délka 2114 mm
šířka 1209 mm
výška1289 mm
výška sedla 940 mm
nádrž 20 l s EPS,  20 l bez EPS
nosnost předního nosiče 55 kg
nosnost zadního nosiče 110 kg
světlá výška 305 mm
celková nosnost 680 kg
tažná kapacita868 kg
světla50/50 W 
  
přístrojové vybaveníotáčkoměr, 2 denní počítadla km, rychloměr, ujeté km, otáčkoměr, motohodiny, hodiny, ukazatel rychlostního režimu a AWD, palivoměr, kontrolka přehřívání a baterie, přídavná zásuvka, servisní interval, kontrolka diagniostiky a diagnostických módů

Katalog:

MY2012 polaris INTL SPM FOREST 850.pdf

TOPlist